Zdrojaky k NT

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Září 17 16:34:06 CEST 1997

> <JOKE>
> Tu asi nekdo chce prijit o prsty :) aneb jak dosahnout toho, aby
> jednoho dne skupina maskovanych lidi vykopla dvere ( pardon - okna )
> a se slovy vedouci postavy "jmenuji se Vilem Branka a prisel jsem
> ti podekovat" zacala manipulovat s neznamou veci az prilis podobnou
> rychlopalne kulovnici ...
> </JOKE>

<SMILE>
:-)))))))))))))))))))))))))))))))
I am Mac envangelicist and I am coming to rest one alien system...
</SMILE>

> Vazne si nedovedu prectavit k cemu by ty src. to mohly hodit. Snad jen
> k napsani emulatoru :-), ale myslim, ze tohle tema uz je dost SILNE OFF
> TOPIC a melo by se presunout jinam nebo nechat osudu ...

Copak vas lidi nezajima, jak je delany todle a todle a proc je to vubec vsechno
tak debilni a blbe udelany? A taky vas nezajima, jestli to de prelozit a jestli
se to vubec necha stihnout do konce tohodle tisicileti. Me uz nebavi hrat si
s debugem a zkoumat, jestli to spatny poskladani registru do zasobniku je
umyslny nebo ne...

<JOKE>
dost to nepatri do konference a navic zrovna zvejkaj zvekacku
a nechci si kazit chut
</JOKE>

> Hmmm. .. to me zaujalo. Jak je to s Linuxem na Macovi. Slysel jsem, ze
> nejak silene spolupracuje s MacOSem ap. ?

No Linux na Macovi existuje. Jmenuje se to MkLinux (http://mklinux.apple.com) a
chce to PowerMaca (tj. pocitac s ryskovym procesorem = nad moje financni
moznosti :-( )
Jinak je to s tim dost kruty, protoze softwaru je na to po certech malo.
Vono prelozit si program je vec jedna, ale spravne fungujici program bez souboru
s velmi osklivou priponou .s je malo. A navic takovy samozrejmosti jako Netscape
nebo dalsi jsou compiled only, takze smula. Navic tady neni zvykem, ze si
clovek kazdej treti mesic stahne novej kernel s dalsima ovladacema na jeho
nestandartni sitovku. Jo, zatim to stoji za prt, ale snad se to casem zlepsi.
Tedka se na tom necha delat o trochu vic nez na BeOS - pustit Cecko a datlovat..

					S VELMI PRATELSKYM POZDRAVEM
						Ondra

</SMUTNY MAIL>

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*