linux.cz (Re: Budoucnost Linuxu v CR)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Září 17 17:31:55 CEST 1997

>1) Zalozit nejakou organisaci s pravnim zazemim (bez toho to nepujde),
>zazadat o dommenu linux.cz a stvorit alespon nejaky www prostor. Co bude

asi si toho nikdo z vas nevsiml, ale  domena linux.cz uz existuje

(Male vysvetleni: Linux je jiz delsi dobu v CR zaregistrovana znamka fy ApS,
ktera jedina tudiz muze mit domenu linux.cz. ApS o zrizeni domeny pozadala a
"venovala" ji Fakulte informatiky MU pro zminovane ucely za predpokladu, ze na
titulni strance www.linux.cz (ci podobne) bude dole uvedene, ze domenu
zridila a pro ucely linuxovske verejnosti bezplatne poskytla firma ApS
Brno.)

PS: zatim www.linux.cz nezkousejte - dostanete se pouze na hlavni stranku
Fakulty informatiky :-)

PS2:Prosim vas, abyste se pokud mozno zdrzely flame war na tema zda ma ci nema
mit nekdo pravo zaregistrovat si takovouto znamku.

PS3: S firmou ApS nemam naprosto nic spolecneho; osobne ovsem jejich cin
hodnotim velmi kladne.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael