linux.cz (Re: ApS)

Snek linux-cz na www.alla.sk
Čtvrtek Září 18 09:50:26 CEST 1997

Michael Mraka wrote:

> asi si toho nikdo z vas nevsiml, ale  domena linux.cz uz existuje

Nevsiml, 11.6.1997 kdy jsem uvazoval poprve o registraci jeste
nexistovala.
Od kdy je registrovana ??? Neni to reakce na diskuzi v konferenci ???

> [...]
> ktera jedina tudiz muze mit domenu linux.cz. ApS o zrizeni domeny pozadala a
> "venovala" ji Fakulte informatiky MU pro zminovane ucely za predpokladu, ze na
> titulni strance www.linux.cz (ci podobne) bude dole uvedene, ze domenu
> zridila a pro ucely linuxovske verejnosti bezplatne poskytla firma ApS
> Brno.)
>
> PS: zatim www.linux.cz nezkousejte - dostanete se pouze na hlavni stranku
> Fakulty informatiky :-)

> PS3: S firmou ApS nemam naprosto nic spolecneho; osobne ovsem jejich cin

To by byla pravda pokud by se nezabyvala komercne Linuxem,
JAK SE JIZ TADY NEKDO SNAZIL TVRDIT !!!

Tato firma neni zcela korektni k Linuxove verejnosti,
pokud napriklad nabizi "Linux na 6CD za 1799.-Kc + DPH",
kdyz se to da poridit za 900,- Kc.

Ja osobne vtom vidim podraz. Vytvorte neco zdarma a az to
bude lukrativni tak vam to seberu.

Tyto sve osobni nazory mam z bohatych zkusenosti v Hnuti
Brontosaurus. Vysazejte stromecky, my je radi za 50 let
zpenezime. Pomozte s zachranou hradni zriceniny, my pak
na vas hodime vsechny prusery a budem hrozit zalobou .....

Uz holt nejsem male dite.

Snek.