Buducnost Linuxu - pohlad z inej strany - dlheee!

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Středa Září 17 11:33:59 CEST 1997

Ahoj!

> linuxova konferencia a po troche pokusov sa mu podari do nej prihlasit.
> Po precitani prvych 10-20 prispevkov ma dojem, ze nadviazal komunikaciu
> z mimozemskou civilizaciou :). Naraza na odpovede ako : pozri si man;
> HOWTO, LDP a.p. Terminologia je mu uplne cudzia a to co sa inym
> ucastnikom konferencie zda byt absolutne jasne, je pre neho spanielska
> dedina.

V tomto pripade by mozna stalo za to vytvorit cosi jako slovnik
vysvetlujici ze man df znamena 'mas napsat "man df" na command
promptu'. A pak tohle poslat kazdemu nove prichozimu. Co si o tom
myslis?
								Pavel