LYNX zlobi :-(

Dzon dzon na writeme.com
Středa Září 17 23:28:31 CEST 1997

Hola hej!
Mam takovy asi velmi specificky problem:
LYNX neni schopen zpracovat cokoli z WEBu!! 8-|
Pokud se spojim primo na WWW sveho providera, jede to. Pokud ale zkusim
cokoli jineho [treba seznam], zastavi se to na HTTP request sent, waiting
for response. Totez pri aktivaci linku z WWW providera, ktery vede 'ven'.
Pritom napr. Netscape vali o 106. Nic jsem s LYNXem nedelal, proste
najednou to zaclo blbnout. Zkousel jsem to preinstalit, ale houbyhouby.
Jinak to taky funguje pro lokalni fajly ;-)
Muzete mi prosim rict JAK JE TOHLE MOZNY popr. co s tim?
Diky; nemoznost pouzivat LYNX me dost mrzi :-(

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon