Buducnost Linuxu - pohlad z inej strany - dlheee!

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Čtvrtek Září 18 10:44:25 CEST 1997

Martin Furak wrote:

> [...]
> precitat", ale problem je v tom, ze taky zaciatocnik napr. nevie, ze
> potrebuje urobit jeden hlupy simlink, aby mu fungovala CD ROM (dnes uz viem
> kde tuto informaciu najst, ale na zaciatku nebyt pomoci tak sa asi
> "zblaznim:)  ) A o tom to cele je. Nie vsetko je v dokumentacii, resp.
> clovek nevie kde to najst ! Vam, skusenym je "lahko", ale ja dodnes mam
> problem spravne pouzit grep pri hladani toho co potrebujem. Proste to co je
> pre vacsinu z Vas otazka ninuty, je pre zaciatocnika castokrat hodina i
> viac. To je cena za svoju neskusenost a nie kazdy je ju ochotny zaplatit.

A nema by byt tim spise konference kam se (nejen) zacatenik nebude bat
poslat dotaz treba kde je dir, co je to swap partion a kde
najdu kernel pro didaktik Gama apod. bez nepatricnych reakci? :-)

> To ako ze 95% bolo o nicom a mal som to radsej zmazat? :)))

Ale vubec ne! V dopise na ktery jsem odpovidal byl cely
puvodni text zakomentovan a pouze na zacatku neco dopsano. ;-)

> Martin Furak

S pozdravem
   Petr Snajdr