Uvaha: Jak rozsirit Linux (LONG)

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Čtvrtek Září 18 00:17:36 CEST 1997

Hi!

> Ja si myslim, ze klicem je profesionalizovat vyvoj (najit cestu, jak
> programatorum za vyvoj software pro Linux zaplatit; ja bych nevahal prijit s
> nejakou variaci na tema shareware, zaujala me treba licence na
			  ~~~~~~~~~

PROSIM NE. Shareware je skoro stejne velke zlo jako bezny komercni
software. (Jednu dobu jsem shareware pod dosem produkoval - videlal
jsem si par dolaru ale za tu namahu to rozhodne nestalo). Jakakoliv
jina licence nez GPL je do znacne miry neprijatelna - ani z Freewaru
nemuzes volne kopirovat zdrojaky a kazdy si rozmysli jestli ma venovat
praci do 'ciziho' sharewaru.

									Pavel