linux.cz (Re: ApS)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 18 10:20:12 CEST 1997

>Nevsiml, 11.6.1997 kdy jsem uvazoval poprve o registraci jeste
>nexistovala.
>Od kdy je registrovana ??? Neni to reakce na diskuzi v konferenci ???

Hmmm, omlouvam se... trochu jsem se unahlil, ona totiz oficialne jeste
neexistuje, ale je podan navrh na registraci (jeste jednou se omlouvam).
Ne, neni to reakce na diskuzi v konferenci.

>To by byla pravda pokud by se nezabyvala komercne Linuxem,
>JAK SE JIZ TADY NEKDO SNAZIL TVRDIT !!!
>
>Tato firma neni zcela korektni k Linuxove verejnosti,
>pokud napriklad nabizi "Linux na 6CD za 1799.-Kc + DPH",
>kdyz se to da poridit za 900,- Kc.

Nikdo vas nenuti kupovat si linux od nich (ja to taky nedelam :-),
kdyz nechcete.

>Ja osobne vtom vidim podraz. Vytvorte neco zdarma a az to
>bude lukrativni tak vam to seberu.

Podraz by to byl spise v momente, kdy by zalovala vas osobne za
nepovolene pouzivani jeji ochrane znamky v linuxcz desktop
(a to muze!).

>Tyto sve osobni nazory mam z bohatych zkusenosti v Hnuti
>Brontosaurus. Vysazejte stromecky, my je radi za 50 let
>zpenezime. Pomozte s zachranou hradni zriceniny, my pak
>na vas hodime vsechny prusery a budem hrozit zalobou .....
>
>Uz holt nejsem male dite.

Kdyz nechcete, nechte lezet, ale pak se asi rozlucte s tim, ze budete mit
domenu linux.cz...

>Snek.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael