Buducnost Linuxu - pohlad z inej strany - dlheee!

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Čtvrtek Září 18 11:52:16 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Martin Furak <furak na zv.psg.sk>:
-> Myslim si, ze sa tazko niekto najde, kto bude suplovat "ucebnicu" unixu :(
-> A stejne by to bol zacarovany kruh, pretoze ty mu sice vysvetlis ze ma
-> "napisat man df" na command prompt a on sa bude cudovat co je to command
-> prompt :))

Nuz v takom pripade by som odporucil kupit si niekde za stovku,dve(,tri?)
knihu o unixe (linuxe?) kde sa moze naucit vsetko odvtedy co napisat pri
login: az k zakladom edioru vi...

bohuzial neviem ci ecistuju knihy tohoto typu kde sa tiez berie inet a Xwin
a WWW a linuxacke HOWTO... existuje taka kniha ? ma rozumnu cenu ? (sorry ale
od Grady za 799 si to asi kupovat nikto nebude)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar