Ucebnice unixu (RE: Buducnost Linuxu - pohlad z inej strany...)

Čtvrtek Září 18 11:19:35 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, Martin Furak wrote:

> Myslim si, ze sa tazko niekto najde, kto bude suplovat "ucebnicu" unixu :(
> A stejne by to bol zacarovany kruh, pretoze ty mu sice vysvetlis ze ma
> "napisat man df" na command prompt a on sa bude cudovat co je to command
> prompt :))

O je! Mozna by nebyl spatny napad k distribuci Linuxu takovou ucebnici
Unixu pribalit. Ja sam jsem si precetl Brodskeho & Skocovskeho a byl
jsem "mirne pokrocily" asi tak pet let predtim, nez jsem videl prvni
un*x (o Linuxu nemluve) na vlastni oci (tak nazorna kniha to byla).

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)