truetepy -> X11

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Září 18 12:34:15 CEST 1997

> Date: Thu, 18 Sep 1997 10:56:05 +0200 (MEST)
> From: Snek <linux-cz na www.alla.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: truetepy -> X11 (bylo Re: Uvaha: Jak rozsirit Linux )

> K cemu mi budou v X11 ttf fonty?
>
> Osobne mam dost bohaty vyber pcf fontu a tiskne se stejne
> pomoci postscriptovych font.
>
> Takze pokud nemam postscriptovy ekvivalet tak jsem stejne
> v pr... . Nebo ne?

Nikoliv nutne. Pokud jde pouze pro ucely X11, PCF format staci
(mimochodem, nema nekdo gramatiku neho aspon format od PCF - zkusil
bych to nabastlit do jednoho fonteditoru). Ale ten rasterizer muzu
samozrejme pouzit i na rzrastrovani fontu do 300,600,1200 DPI a ty
fonty pak korektne obalit PostScriptovym telem a mam - aspon -
bitmapove PS verze. Mozna, ze by to slo rovnou - koneckoncu
FontoGrapher, pokud se pamatuju, nechaval cloveka ulozit TTF ci
PFA/PFB format - ale bude tam jiz zmineny problem s hinty.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria