Help: iso8859-2

Smolik Daniel smolikdan na hotmail.com
Pátek Září 19 09:28:40 CEST 1997

Dobry den !

> Nebo si muzete koupit Gallium FontTastic, coz je (pry pekne drahy) fontserver,
> co umi TTF. Ale pribaluji ho k Applixware (jak jsem ke svemu nemalemu
> prekvapeni zjistil), a pokud vim, je to ten samy fontserver, co pridava
Ten sice mam, ale neni mi moc platny jelikoz nemam dost iso8859-2 fontu
(resp. mam 3). A timto se tazi nevite nekdo jak vytvorit iso 8859-2
 fonty .pfb .afm nebo .tfm nebo .ttf vsechny Applix umi, ale ja ne.
 Pokud nekdo vi co se pod temito tajemnymi zkratkami .pfb .afm zkryva a
jaka je jejich zpojitost muze mi to osvetlit ?

                 Dekuji

--

                      Smolik Daniel

E-mail: smolikdan na hotmail.com