Spatny PostScript (Re: Jak faxovat z W95 pres Linux ?)

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 18 14:04:42 CEST 1997

> To nedela spousta Windowsowskych programu, ale ovladac te prislusne
> tiskany do windows od toho prislusneho vyrobce tiskarny. Slouzi obvykle k

Ne nutne. Napriklad Mathematica 2.2 pro Windows takovouhle
vec produkuje pri pouziti "save as EPS". A urcite i dalsi
programy.

> prednastaveni tiskarny na 'spravne' DPI a dalsich veci. Proc k tomu
> nepouziji postscriptovske prikazy nevim - asi takove nejsou ?

Samozrejme ze jsou. Akorat se necpou na zacatek ale az
mezi BeginSetup a EndSetup.

> To ano, ale predpoklada se, ze vsichni tisknou jen v postscriptu. Pokud
> nejaky program pred Vami tiskarnu (HP LJ) prepnul napriklad do HPGL modu,
> nebude to asi to prave, co obdrzite.

Myslim ze ne. U nas na katedre mame HP LJ 4M+ s PostScriptem,
na stridacku tam tiskneme cisty text, HP format a PostScript
a nikdy jsem nezaregistroval, ze by si s tim tiskarna neporadila.

                                             Michal Kubecek