Spatny PostScript (Re: Jak faxovat z W95 pres Linux ?)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Září 18 09:26:24 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, Michal Kubecek wrote:

> Ano, to dela spousta windowsovych programu, ze generuje
> neco, cemu rika PostScript, ale nevyhovuje to definici
> od Adobe v tom trivialnim pozadavku, aby
>
>   1. to zacinalo '%!'
>   2. to byl textovy soubor (sedmibitovy)
>
> protoze na zacatek a konec naplacaji nejake binarni nesmysly.

To nedela spousta Windowsowskych programu, ale ovladac te prislusne
tiskany do windows od toho prislusneho vyrobce tiskarny. Slouzi obvykle k
prednastaveni tiskarny na 'spravne' DPI a dalsich veci. Proc k tomu
nepouziji postscriptovske prikazy nevim - asi takove nejsou ?

> Myslim, ze Ghostscript se k tomu stavi dost zasadove.
> Staci ale odstranit ten kousek na zacatku pred klasickym
> '%!PS-Adobe' a ten kus na konci za poslednim 'showpage'
> a vsechno je OK. Vzdycky jsem to delal rucne, ale nebyl

To ano, ale predpoklada se, ze vsichni tisknou jen v postscriptu. Pokud
nejaky program pred Vami tiskarnu (HP LJ) prepnul napriklad do HPGL modu,
nebude to asi to prave, co obdrzite.