Help Gostscript + cestina

Snek linux-cz na www.alla.sk
Čtvrtek Září 18 15:21:55 CEST 1997

>         Myslim, ze snaha o neco jako "Cesky postscript" je nesmysl.
> Muzete mit prevodnik z plain textu do PS s danym kodovanim (jako to dela
> mpage) nebo vas program musi vlozit prislusny encoding vector
> a fonty, ktere obsahuji ISO 8859-2 znaky (jako treba dvips).

Pokud je font pfa v kodovani pro MAC, tak kde prosim vas
sezenu v ISO-8859-2 fonty Times a Helvetica ? Courier mam
z CD Linux od Snajdra.

Podle mne je prave "cesky postscript jedine reseni jak
odbourat vsechny problemy s tiskem a cestinou.
Mozna se pletu, bo tomu postscriptovemu tisku moc nerozumim
a rad bych tiskl cesky ze vsech aplikaci bez dalsich uprav.