3COM Etherlink XL

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Čtvrtek Září 18 16:27:23 CEST 1997

Jaroslav Brandis wrote:

> Moja odpoved je mozno trochu mimo ale k veci:
>
> Mam tiez tuto kartu ale ked chcem instalovat slakware 3.3 jadra nedokazu
> detekovat tuto kartu. Problem je v drivery. Ale ked skompilujem jadro s
> novym driverom a doplnim ho na bootovaciu disketu tak zase nedokazem pouzit
> root disk.Vyhodi hlasku ze je nejaky problem s disketou.
> Zaobera sa niekto linuxom do takej hlbky, ze by dokazal vytvorit nanovo
> tieto subory(net.i,color.gz,scsinet.s) tak aby boli funkcne a uz s opravenym
> driverom ? Nepomohlo by to iba mne ...
>
> dikec ....

Podle mne je problem jen v tom, jak vytvorit LILO boot disketu - to jest
tu prvni - napr. bare ci net. Ty standardne dodavane image, co se
zapisujou prikazem RAWRITE jsou LILO boot diskety s UMSDOS filesystemem,
takze si myslim ze by nemusel byt az takovy problem prepsat puvodni
image novym, ktery je prelozeny s tim novym ovladacem.
Pokusim se v tomhle smeru uskutecnit nejaky ten experiment, a jeste se
ozvu.
							Honza