3COM Etherlink XL

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Neděle Září 21 17:36:06 CEST 1997

>Podle mne je problem jen v tom, jak vytvorit LILO boot disketu - to jest
>tu prvni - napr. bare ci net. Ty standardne dodavane image, co se
>zapisujou prikazem RAWRITE jsou LILO boot diskety s UMSDOS filesystemem,
>takze si myslim ze by nemusel byt az takovy problem prepsat puvodni
>image novym, ktery je prelozeny s tim novym ovladacem.
>Pokusim se v tomhle smeru uskutecnit nejaky ten experiment, a jeste se
>ozvu.
>                                                        Honza

Disketa vytvorena prikazem RAWRITE je v pripade instalace RedHat s
UMSDOS filesystemem a v pripade Slackware s minix filesystemem.
U dalsich distribuci nevim a budu popisovat pripad Slackware (pro
ostatni distribuce to  bude asi podobne).
Disketu namontuju prikazem mount /dev/fd0 /mnt -t minix
V rootu diskety je soubor vmlinuz a ctyri adresare: boot dev etc proc
Nove prelozeny kernel (vmlinuz vyrobeny make zlilo) se nakopiruje pres
ten stary, co je na diskete a zada se prikaz: lilo -r /mnt
LILO s takovym parametrem pouzije spravny lilo.conf, ktery je v adresari
etc na diskete, takze se neni treba niceho obavat.
Poslednim krokem je umount /mnt.
Takhle tedy ziskame novou boot disketu s novymi ovladaci, ktere jsou
potom potreba pri instalaci.
			Honza