Buducnost Linuxu - pohlad z inej strany - dlheee!

AXON Net s.r.o office na axonnet.pollux.sk
Pátek Září 19 13:04:26 CEST 1997

Matus Uhlar wrote:

> [...]
> command
> -> prompt :))
>
> Nuz v takom pripade by som odporucil kupit si niekde za
> stovku,dve(,tri?)
> knihu o unixe (linuxe?) kde sa moze naucit vsetko odvtedy co napisat
> pri
> login: az k zakladom edioru vi...
>
> bohuzial neviem ci ecistuju knihy tohoto typu kde sa tiez berie inet a
> Xwin
> a WWW a linuxacke HOWTO... existuje taka kniha ? ma rozumnu cenu ?
> (sorry ale
> od Grady za 799 si to asi kupovat nikto nebude)

Ak mozem odporucit knihu na LINUX tak COMPUTER PRESS predava celkom
dobru knihu(podla mna ) s nazvom "POUZIVAME LINUX" . Jej cena je dost
zaujimava 494 Sk. Da sa k nej dokupit doprovodny CD-ROM s instalacnou
priruckou za 189 Sk. (To CD obsahuje Linux RED HAT 4.2) . Ja sam som len
zaciatocnik .Linux som sa vydel iba z RYCHLIKA :-))))))))))

                                        Jozef on irc gulo