Buducnost Linuxu - pohlad z inej strany - dlheee!

Martin Furak furak na zv.psg.sk
Středa Září 17 23:14:36 CEST 1997

----------
> Od: Petr Snajdr <snajdr na pvt.net>
>
> S RedHatem a jiste i jinymi distribucemi je standardne dodavana sada
> HOWTO a FAQ
> i kdyz asi ne kompletni ve formatu PS a HTML ( mozna jeste dvi ).
> k brouzdani mna Internetu IMHO staci 3 adresy nebo pripadne adresy
> [...]
Ja som sa nestazoval na nedostatok informacii na internete, naopak
konstatoval som, ze si ich clovek vie najst ale nie vo svojich zaciatkoch.
Vtedy vlastne ani nevie co poriadne hladat.
Islo mi len o trochu viac tolerancie pri kladeni "blbych" otazok. A radsej
ich odignorovat, ako sa k nim ironicky vyjadrovat.Dnes plne chapem, ze pre
vas, ktori ste v konferencii uz 1 ci 2 roky sa mnohe veci opakuju a lezie
vam to na nervi!Ale ak nebude trochu viac pochopenia a trpezlivosti asi to
nie jedneho odradi a bude o niekolkych linuxakov menej:(
Je pravda, ze na CD ROMoch je tolko dokumentacie, ze ju clovek "nestaci
precitat", ale problem je v tom, ze taky zaciatocnik napr. nevie, ze
potrebuje urobit jeden hlupy simlink, aby mu fungovala CD ROM (dnes uz viem
kde tuto informaciu najst, ale na zaciatku nebyt pomoci tak sa asi
"zblaznim:)  ) A o tom to cele je. Nie vsetko je v dokumentacii, resp.
clovek nevie kde to najst ! Vam, skusenym je "lahko", ale ja dodnes mam
problem spravne pouzit grep pri hladani toho co potrebujem. Proste to co je
pre vacsinu z Vas otazka ninuty, je pre zaciatocnika castokrat hodina i
viac. To je cena za svoju neskusenost a nie kazdy je ju ochotny zaplatit.

> BTW: Coz takhle mazat zbytecne radky misto psani "-dlheee!" ;-) ?

To ako ze 95% bolo o nicom a mal som to radsej zmazat? :)))
Ak je to tak, tak sa ospravedlnujem,ze som Vas zdrzal od dolezitejsej
prace. Myslim to uprimne.
> S pozdravem
>    Petr Snajdr

Martin Furak

--
/ Home:  Martin Furak  Gagarinova 2432/101         /