Help Gostscript + cestina

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pátek Září 19 14:19:27 CEST 1997

> Date: Fri, 19 Sep 1997 14:11:57 +0200 (MEST)
> From: Snek <linux-cz na www.alla.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Help Gostscript + cestina

> Ano, ale co kdyz budu tisknout z StarOffice, Applix, .....
> Bude to take fungovat?

Zkousel jsem to akorat z Netscape a to jeste s efekty, jez jsem
popisoval.  Rekl bych, ze ten filtr potrebuje prepsat, aby generoval
po vsech strankach korektni Postscript, pak to chodit bude (mozna by
slo za prvotni zdroj informaci pouzit a2ps ci psnup nebo tak, nevim).

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria