alarm - SIGALRM

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Září 19 14:31:41 CEST 1997

Dobry den,

Nezlobte se ze dotaz zcela nesouvisi s konferenci o Linuxu (ale pisu to
pod Linuxem :-).

Netusite co musim zapnout (delam spatne) aby se mi spustila funkce na
signal alarm ? Priklad programu :

void alm(int SigN){ printf("Alarm received\n"); }

void main(void){ signal(SIGALRM, alm); alarm(5); sleep(15); }

Zadny efekt. Kdyz nahradim SIGALRM za SIGINT, pak pri CTRL-C to hlasku
"Alarm received" vypise. Nemusi se jeste nekde neco zapnout ?
V jinych programech jsem ale nic navic nevidel.

S pozdravem