Home only user

Radek Andrs radek na indat.space.cz
Pátek Září 19 15:02:06 CEST 1997

> Vlozit nejak sikovne chroot (viz man.) do profilu. Pozor - je tezke to
> udelat tak aby se to nedalo obejit..

V man chroot jsou jen sporadicke informace, moc mi nepomohl.
Nepodarilo se mi spustit chroot v profilu, muze ho spoustet jen root.
Ale evidentne to nejak lze - uzivatel ftp ma jako root adresar /home/ftp.

> STOP! A kde ten uzivatel bude mit takove veci jako knihovny? Nac to
> chcete?
> 								Pavel

Uzivatel si nebude nic poustet. Je to vzdaleny uzivatel, svuj home adresar
ma jen pro ukladani souboru. Nechci ale, aby se mi prochazel po systemu.

Radek Andrs
INTERDATA
radek na indat.space.cz