Home only user

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pátek Září 19 17:28:43 CEST 1997

> V man chroot jsou jen sporadicke informace, moc mi nepomohl.
> Nepodarilo se mi spustit chroot v profilu, muze ho spoustet jen root.
> Ale evidentne to nejak lze - uzivatel ftp ma jako root adresar
> /home/ftp.

Uzivatel ftp se predne nemuze nalogovat. A u anonymniho ftp se chroot
pouziva.

> Uzivatel si nebude nic poustet. Je to vzdaleny uzivatel, svuj home adresar
> ma jen pro ukladani souboru. Nechci ale, aby se mi prochazel po systemu.

JAK bude ukladat soubory? Jestli pomoci ftp, tak ohackovat ftp (ftp
bezi na roota takze v tom neni problem).

A - nepomohlo by dat systemovym adresarum prava stylu 750? Pak se moc
neprojde ;-).

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).