Help Gostscript + cestina

Snek linux-cz na www.alla.sk
Úterý Září 23 09:53:21 CEST 1997

Ahoj vsici!

Nekamenujte mne za delkou citaci predchoziho, snad to bude
mit prinos i pro dalsi kdo zapasi s Postscriptem.

Snek pise:
> [...]

Jan Kasprzak odpovida:

Jan Prikryl reaguje:
> Filtr pro vystup z Netscape prece existuje - viz
>
>         http://www.cestina.cz/cestina/pocestovani/unix/WWW/netscape.html
>
> ale neni uplne stoprocentne spravne:

Snekovy pokusy:
 Filtr pro Netscape funguje skoro 100%. (Chybuje s ^t, ^Z, ..)
 Po ridani do /etc/printcap by mnelo snad fungovat vse.

 Zkousel jsem jako neverici Tomas tisk podle sve teorie.
 Ghostscriptu jsem upravil fontmap a predhodil jediny
 100% ISO-8859-2 Adobe font ibmcourier.pfa (bez *.afm).

 Netscape podle mych predpokladu bez dalsich uprav tiskl
 100% cesky!(RH Linux 4.2 + GS 3.3 + HP5L)
 Jen mel problem s dosazenim neproporcialniho fontu Courier
 za proporcialni Times-Roman a jemne prekladal pismo Times-Roman
 pres sebe. Po sehnani Times a Helvetica fontu budu asi tisknout
 cesky bez problemu. Neni to reseni?
 (Kde roste ISO-8859-2 *.pfa ??? ftp.osb.hu nefunguje)

Diky za pripadnou odpoved Snek.

P.S.
 Pokud jsem alespon pochopil co dela vyse zmineny script filtr,
 tak by bylo snad mozno pomoci nej vytvorit nejake *.afm, nebo
 *.pfa pro pocesteni standartni distribuce Ghostscriptu?