NIS na RH4.2

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Pátek Září 26 18:10:48 CEST 1997

According to Petr Skoda:

> U RH jsem nasel jen zminku, ze clienti cast je v libc knihovnach -
> klasickeho NIS a ze ypbind nema smysl. Zkousle jsem hledat i v jejich
> konferencich a zase odpoved na tohle zadna.

Ve standardni distribuce RH opravdu potrebujete pouze napsat jmeno
NIS domain do /etc/domainname. Problem jediny ale pro mnohe asi
zavazny je, ze authentifikace nemuze bezet v bezpecnem (secure)
rezimu novych NIS+. Server na Sunu-Solarisu musi bezet v
kompatibilnim modu pro YP, tedy napriklad v /etc/init.d/rpc musi
byt: /usr/sbin/rpc.nisd -Y. Logovani funguje i Linuxu.
Nevi nekdo jestli je pro linux nekde skutecne funguji sluzba NIS+
se vsim co k tomu patri. Vse co jsem zatim videl se pouze jmenovalo
NIS+, ale skutecnosti to byly spise stare YP.

Petr