Routovani NetBEUI

Čtvrtek Září 25 22:07:08 CEST 1997

On Thu, 25 Sep 1997, Adam Hornik wrote:

> ma Linux jakou router (TCP i IPX/SPX) routuje skvele, jen nejak v lokalni
> siti nejou videt ostatni WIN95 pocitace pres netBEUI a naopak WIN95
> pocitace mimo moji sit nevidi Win95 pocitace uvnitr site. Znamenato ze
> snad NetBEUI nelze routovat nebo mi musi bezet nejay netbeuid ;-(

NetBEUI nejde routovat. Je to velice jednoduchy protokol vymysleny
Microsoftem na pouziti pouze v malych sitich...

> PS Samba mi na routeru funguje

Tak tudy skutecne vede cesta. Vsechny pocitace musi mit nainstalovane
TCP/IP a dale viz soubor BROWSING.txt z dokumentace Samby. Doporucuji
nejnovejsi verzi (1.9.17p1), protoze oproti minule verzi (1.9.16xx)
se prave okolo tohodle delaly velke upravy -- teda spise opravy. Predtim
to poradne nefungovalo.

Leos Bitto