Routovani NetBEUI

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Září 26 11:29:53 CEST 1997

Leos Bitto wrote:

> NetBEUI nejde routovat. Je to velice jednoduchy protokol vymysleny
> Microsoftem na pouziti pouze v malych sitich...

No ja mam pocit, ze MS pouziva modifikaci NetBEUI, ktera
se jmenuje IBM NetBEUI. No mozna se pletu :-)

> Tak tudy skutecne vede cesta. Vsechny pocitace musi mit nainstalovane
> TCP/IP a dale viz soubor BROWSING.txt z dokumentace Samby. Doporucuji
> nejnovejsi verzi (1.9.17p1), protoze oproti minule verzi (1.9.16xx)
> se prave okolo tohodle delaly velke upravy -- teda spise opravy. Predtim
> to poradne nefungovalo.

	Oficilane to v TCP/IP nebude fungovat poradne
na 100% nikdy bez ohledu na OS ( Treba ani s NT ) nebo se to alespon
pise v manualech. Celkem bezne vidim, ze se vytvori 2 skupiny stejneho
jmena, ktere se navzajem nevidi.
	Dobry je parametr remote annonce, ktery umoznuje
o sve pritomnsti informovat i pocitace, ktere by jinak nemli
sanici ( za sedmero routry a sedmero ...ehmm... ted nevim :))

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

  Software is like sex;