Routovani NetBEUI

Pátek Září 26 00:17:23 CEST 1997

> NetBEUI nejde routovat. Je to velice jednoduchy protokol vymysleny
> Microsoftem na pouziti pouze v malych sitich...
>
> Tak tudy skutecne vede cesta. Vsechny pocitace musi mit nainstalovane
> TCP/IP a dale viz soubor BROWSING.txt z dokumentace Samby. Doporucuji
> nejnovejsi verzi (1.9.17p1), protoze oproti minule verzi (1.9.16xx)
> se prave okolo tohodle delaly velke upravy -- teda spise opravy. Predtim
> to poradne nefungovalo.

Mohl by mi nekdo vyvratit/potrvdit, ze sdileni v "Siti Microsoft" funguje
i pres IPX/SPX (abych nemusel pouzivat TCP/IP)? Pokud nikdo neporadi,
zavazuji se, ze to prozkoumam, ale kdy to bude.... :-(
Predpokladam, ze Samba na Linuxu umi jen TCP/IP...

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/