Routovani NetBEUI

Lumir Srch ml. xsrchl na hwlab.felk.cvut.cz
Pátek Září 26 20:28:18 CEST 1997

>         Ja mam na Linuxu taky Sambu - sdileni s Win NT 4.0 a chodi
> skvele, ale kdyz si spustim prochazeni site a vyberu si stroj se
> Sambou, musim cekat asi 5 minut, nez to vubec neco ukaze. Nevite
> nekdo, co s tim? Sambu mam verze 1.9.16p11.

A jak dlouho trva "prohlizeni" site se smbclientem ze SAMBY ?

	Da se rict, ze se seznam s prostredky objevi na obrazovce skoro
okamzite.
	 Ve Win NT 4.0 mam nastaveny jako Wins server pocitac se
Sambou. Uz jsem zkousel vse mozne, ale stale je to hrozne pomale.

			diky

				Lumir