TeX problems (cz spec.)

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Září 26 20:27:53 CEST 1997

On Fri, 26 Sep 1997, Kamil Toman wrote:

> Hia...
>
> Narazil jsem na nejake neprijemne problemy v ceskych distribucich TeXu.
> Shodou okolnosti se nad _podobnou_ veci certil D.E.Knuth -- totiz, ze
> napr.
> ceska csTeX distribuce pro redhata 4.2 doda jiny vysledek nez napr em-TeX
> (ted nevim cislo revize;().
> 	Ackoliv nektere stranky jsou naprosto shodne (pri pouziti
> _shodnych_ fontu, nektere se lisi zalomenim slov!! (soubory pro rozdel.
> slov se lisi!!!), ani pri pouziti stejnych hyphenu a nahrani anglickych
> [...]

Netusim, ale pro stejne deleni musi byt i stejne uccode a lccode.
Jednou jsem se mohl zblaznit, proc je jeden odstavec rozdelen pri
stejnem deleni odlisne. A hle, jednou jsem tam mel italske deleni
(ktere jsem samozrejme nepouzil), ale ktere si nastavilo  lccode
apostrofu jinak. A bylo to.

---
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: secretary na cstug.cz, Ondrej.Vacha na cstug.cz