problem se sitovkou

Dzon dzon na writeme.com
Sobota Září 27 01:22:08 CEST 1997

Ahoj,
mam velky problem se sitovkou: pri pokusu o komunikaci z kterekoli strany
mi totalne zatuhne compo [tj. at se pokusim o telnet ven nebo zvenku].
Pomuze jenom tvrdej [a z Linuxu to delam nerad].
Uz jsem nad tim stravil... dlouho a nevim co s tim.
Je to Artisoft AE-2, tvari se jako NE2000 klon.
Jinak vedle na 386tce to jede... :(
Mam AMD K5/90, RH4.1, j. 2.0.30.
Interrupty jsem kontroloval, karta jede na IRQ10 kde by se nemela s nicim
hadat. Adresa 0x300 --- je snad neco tam? Mam uz tam pouze modem na
com3/IRQ5 a zvukovku na IRQ7 [kousalo se to i kdyz jsem ji vytah'].
Kouse se to at to pustim z Linuxu nebo z DOSu pri prvnim pokusu o
komunikaci. S cim bych mel zkusit pohnout v setupu? %-(((

bezradny

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com
                                        http://www.4vision.cz/osoby/~dzon