problem se sitovkou

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Sobota Září 27 18:00:39 CEST 1997

> Ahoj,
> mam velky problem se sitovkou: pri pokusu o komunikaci z kterekoli strany
> mi totalne zatuhne compo [tj. at se pokusim o telnet ven nebo zvenku].
> Pomuze jenom tvrdej [a z Linuxu to delam nerad].
> Uz jsem nad tim stravil... dlouho a nevim co s tim.
> Je to Artisoft AE-2, tvari se jako NE2000 klon.
> Jinak vedle na 386tce to jede... :(
> Mam AMD K5/90, RH4.1, j. 2.0.30.
> Interrupty jsem kontroloval, karta jede na IRQ10 kde by se nemela s nicim
> hadat. Adresa 0x300 --- je snad neco tam? Mam uz tam pouze modem na
> [...]

SKus tu kartu (ne2000) [v tomto poradi] poradne zasroubovat do slotu,
zavaklat s ni, poradne zasroubovat do _jineho_ slotu, zahodit
ji. [Aspon to posledni by melo pomoct]. Mel jsem podobny problem s
jinou ne2000, po prehazeni karet ve slotech (hra v karty?) problem
odesel.
								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).