audio CD grab

Vojtech Filip vojta na mail.kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Září 29 18:01:53 CEST 1997

Jan Lana wrote:

> Nasel jsem kdysi zajimavou WWW stranku o tom, jak ktera mechanika
> funguje, ale nevim, jestli jsou na ni informace jeste aktualni.
>
> URL je  http://www.tardis.ed.ac.uk/~psyche/cdda/
>
> S pozdravem
>                Jenda

Nedavno jsem zkousel pouzit cdda2wav na sve mechanice  HITACHI CDR-7930,
ATAPI CDROM drive (byla i v nejakem seznamu mechanik s cdda
fungujicich), ale ve vyslednem wavu bylo neustale slyset neprijemne
lupani. Nevite v cem by mohl byt problem?

     Vojta