audio CD grab

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Úterý Září 30 08:55:05 CEST 1997

On 30-Sep-97 Vojtech Filip wrote:
> Nedavno jsem zkousel pouzit cdda2wav na sve mechanice  HITACHI CDR-7930,
> ATAPI CDROM drive (byla i v nejakem seznamu mechanik s cdda
> fungujicich), ale ve vyslednem wavu bylo neustale slyset neprijemne
> lupani. Nevite v cem by mohl byt problem?

No to, ze CD mechanika umi grabovat CD-DA, jeste neznamena, ze to fakt bude
Hi-Fi kvalita. To "lupani" ma na starosti pravdepodobne jitter (doporucuji
precist neco o tom na strance, ktera tu byla uvedena, nebo na nejake jine,
ktera se zabyva CD-ROM - je v Yahoo). Nevim jak cdda (BTW: tech cdda*
programku jsem videl vic, takze co takhle zkusit jiny), ale nektere programy
umoznuji, pokud to CD mechanika dokaze, zapnout jitter korekci. Tahle
informace je u kazde mechaniky take na te strance www.tardis.... (dole na
pate stranky je k tomu popis)

Jarda