linux UMSDOS

Jan Lana lana na cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 30 11:30:47 CEST 1997

> Provozoval jsem asi 2 roky zpet Slackware nad UMSDOS. Swap jsem mel v
> souboru, pocitac byl 486/50. Kdyz jsem nakonec presel na ext2 bylo to
> pravda o neco rychlejsi, ale ne zas tak moc aby mi to tehdy stalo za tu
> namahu. Hlavne jsem videl soubory vytvorene pod Linuxem i v DOSu - sice
> zmrsene nazvy, ale obsah byl pristupny - to je take vyhoda UMSDOS
> instalace na pocitaci kde neni jen Linux.

pokud jde o pristup k souborum na ext2, tak je to mozne i z dosu. Nekde
jsem kdysi nasel programky dosovsky programky, ktery umely cist soubory
z linuxoveho(ext2) filesystemu. Jen cist, zapisovat (nastesti!) neumely.

To mne privadi na myslenku - vsechny soubory na ext2 jsou dostupne,
pokud spravce pocitadla dovoli uzivatelum nabootovat v DOSu. Docela
neprijemne, co?

   S pozdravem
                Jenda