linux UMSDOS

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Září 30 13:51:19 CEST 1997

Jan Lana wrote:

> pokud jde o pristup k souborum na ext2, tak je to mozne i z dosu. Nekde
> jsem kdysi nasel programky dosovsky programky, ktery umely cist soubory
> z linuxoveho(ext2) filesystemu. Jen cist, zapisovat (nastesti!) neumely.

Proc nastesti ? Snad jen proto, ze by nekdo mohl prekopirovat neco
tak, ze by to prislo o dlouha jmena, velka a mala pismena a system
to pak neasel ( treba /etc/rc.d/RC.LOC apod.
Ja mam pocit, ze jsou i takove co umi zapisovat.
Minimalne IMHO existuje pro OS/2

> To mne privadi na myslenku - vsechny soubory na ext2 jsou dostupne,

No lze jeste pouzit Crypto file system, ale fdisk neprezije ani ten.

> pokud spravce pocitadla dovoli uzivatelum nabootovat v DOSu. Docela
> neprijemne, co?

A co teprve, kdyz jim dovoli sebou nosit sroubovaky
( nebo kladiva ). To musi byt teprve hruza ! ;-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

  Software is like sex;