vypnuti bez shut-downu

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Září 30 14:59:39 CEST 1997

> no, ted opravdu nevim, jestli nekecam (protoze nesedim u linuxu, takze
> si to nemuzu vyzkouset a tim padem nevim, jestli to funguje i na
> linuxu), ale proti tomuhle principielnimu problemu pri pouzivani
> vyrovnavaci pameti (ktery je tudiz u vsech systemu vyuzivajici
> vyrovnavaci pamet s moznosti opozdeneho zapisu na disk) se UNIX
> standartne brani programem "sync", kterej v zadanych casovych
> intervalech "vysype" obsah vyrovnavacich pameti na disk. Zalezi tedy na
> jeho nastaveni, ale myslim, ze to standartne dela urcite castejc nez
> jednou za 30mint.

V linuxu se sync pravidelne nepousti, (toho daemona jsem cetl). Je tam
cosi jako bdflush, co flusha jen kusy bufferu a tim padem se chova
podstatne mene deterministicky. Tech 30 min jsem mozna prehnal. Na
druhou stranu bdflush nemusi byt vubec spusten.

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+