vypnuti bez shut-downu

Pavel Kankovsky peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Úterý Září 30 20:27:09 CEST 1997

On Tue, 30 Sep 1997, Pavel Machek wrote:

> V linuxu se sync pravidelne nepousti, (toho daemona jsem cetl). Je tam
> cosi jako bdflush, co flusha jen kusy bufferu a tim padem se chova
> podstatne mene deterministicky. Tech 30 min jsem mozna prehnal. Na
> druhou stranu bdflush nemusi byt vubec spusten.

/* This is the actual bdflush daemon itself. It used to be started from
 * the syscall above, but now we launch it ourselves internally with
 * kernel_thread(...)  directly after the first thread in init/main.c */

(v "ps ax" hledejte "kflushd")

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)