undelete v Linuxu?

Ales Horak hales na littleprince.ascs.muni.cz
Středa Duben 1 09:35:46 CEST 1998

Petr Kadlec <petr na egc.ipex.cz> pise:
>Zdravim vsechny priznivce Linuxu,
>existuje neco jako undelete pod Linuxem, nebo je to proti pravidlum
>bezpecnosti?
v midnight commanderu existuje virtualni filesystem undel, pokud se mc
prelozi s volbou --with-ext2undel pro configure. pak muze root dat v mc
prikaz

	cd undel:/dev/h..

kde /dev/h.. je device, na nemz je filesystem se smazanym souborem. mc po
nacteni seznamu smazanych inodu zobrazi dost neprehledny (beze jmen, jen s
cisly inodu) seznam. v nem se da orientovat treba podle vlastnika souboru,
doby modifikace ci velikosti.

--
ales horak, FI MU Brno