undelete v Linuxu?

Středa Duben 1 09:46:49 CEST 1998

petr na egc.ipex.cz (Petr Kadlec) writes:

> existuje neco jako undelete pod Linuxem, nebo je to proti pravidlum
> bezpecnosti?

Prikaz undelete neexistuje, ale za urcitych okolnosti muze root smazane
soubory obnovit. Blize viz Ext2fs-Undeletion mini howto
(ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/mini/Ext2fs-Undeletion)

> (Dnes jsem se umackl pri mayani souboru a jde mi o to zda si mam jit
> hledat strom...)

Bez podrobnejsiho popisu toho mayani, ... Vam nikdo neporadi. Vzdyt
jste ani nenapsal, na jakem FS jste ty soubory smazal ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR