jak automatizovat interaktivni vstup v dosemu?

Čtvrtek Duben 2 10:02:29 CEST 1998

On Wed, 1 Apr 1998, Alexandr Malusek wrote:

> To mi chodi pro bezne prikazy DOSu, ale z ruznych experimentu mi zatim
> plyne, ze ta aplikace tento vstup ignoruje. Musel bych se podivat, jak
> se v tomto pripade chovaji funkce jako getch(), getche(), ... zavedene
> napr. v Turbo C pro MS-DOS. Tyto funkce se udajne obraceji primo na
> klavesnici a skoro bych rekl, ze nejake podobne programator pouzil.

To je jedno. DOSEMU takove veci emuluje. Z toto vyplyva, ze ten program
asi vstup z klavesnice resi dost zvlastnim zpusobem.

Hmm... kacirska myslenka: nebude jednodussi ten program napsat znova?

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]