jak automatizovat interaktivni vstup v dosemu?

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Středa Duben 1 20:46:15 CEST 1998

T.Holenda na stk.cz (Holenda Tomas) writes:

> No tak rsh localhost export TERM=xterm \;dos <vstup dat. To mi chodi.

To mi chodi pro bezne prikazy DOSu, ale z ruznych experimentu mi zatim
plyne, ze ta aplikace tento vstup ignoruje. Musel bych se podivat, jak
se v tomto pripade chovaji funkce jako getch(), getche(), ... zavedene
napr. v Turbo C pro MS-DOS. Tyto funkce se udajne obraceji primo na
klavesnici a skoro bych rekl, ze nejake podobne programator pouzil.

Jinak ani v pripade expectu jsem zatim zcela nevyhral: vypocet probiha
v cyklu, pricemz ze 700 cyklu vstupu je asi 40 interpretovano spatne
(6%) - ty se musi opakovat. Snad pomuze vyladeni casovani. Problem je
v tom, ze cim vetsi prodlevy nastavim, tim vypocet trva dele ... Uz
nyni je to neuveritelne plytvani casem CPU.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR