FIDO node

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Čtvrtek Duben 2 11:13:12 CEST 1998

=?ISO-8859-2?Q?Rudolf_Ul=E8?= (rudolf.ulc na oku-st.cz) wrote:
> Dobrý den,

> provozuje někdo FIDO node na Linuxu. Pokud ano, s jakým sw a jak to
> funguje s porovnáním s Front Doorem na Dosu ? Zajímalo by nás aby:

Pokousel jsem se o to s programem binkd-0.9.2, ale nepodarilo se mi to vubec
uvest do provozu ... Pokud by se ti s tim neco zadarilo, tak mi dej prosim
vedet.

> 1. fungovalo FiDo přes internet z nadřízeného node

Tohle by mel zajistit ten binkd. Ale pozor na to ze jako node musis byt i
nadale dostupny pres modem jinak by jsi se musel stat pointem ...

> 2. stavajici pointi si mohly i nadale volat na modem

K tomuhle mi dlouho slouzil program ifcico akorat ze ma pomerne
komplikovanejsi konfiguraci spojenou se sendmail.cf a news serveru ale
zprovoznit se to da ...

> 3. umelo to i fileecho (dost veci i sluzebnich tady taham Allfixem)

O implementaci nejakeho prg ktery by umel fileecho nevim, ale pokud
zprovoznis ifmail a ifcico, tak by nemel byt problem doplnit to o nejake
scripty ktere ti zajisti i tyto sluzby.
Ale kazdopadne muzes zapomenout na vymozenostinapr. z FrontDooru kdy si
pointi muzou sami ovladat roboty a pripojovat a odpojovat jednotliva echa
.... vsechno musis uvadet rucne do svych konfiguraci ...

> 4. umelo to byt najednou jako node od ruznych siti

ano to umi ...

> 5. slo by necim prebalovat postu na Novellske siti tak, aby byla citelna
> GoldEdem

Posta se predava sendmailu, takze si myslim ze nejake reseni by bylo ....

> P.S: Zatim pouzivam kombinaci FrontDoor - Fmail - GoldEd - Allfix. Na siti
> zjevne bude muset zustat GoldEd

Na tuto uroven 'konfortu'  musis pri unixovem reseni zapomenout ... Co se
tyka GoldEdu, tak mam pocit ze budes mit potize s preformatovanim zprav do
podoby na kterou je tento editor zvykly.
Mam pocit ze kdysi se timhle zabyval Bohous Darbujan 2:423/74  ...

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---