FIDO node

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Pátek Duben 3 14:01:18 CEST 1998

Michal Hucik wrote:

> Pokousel jsem se o to s programem binkd-0.9.2, ale nepodarilo se mi to vubec
> uvest do provozu ... Pokud by se ti s tim neco zadarilo, tak mi dej prosim
> vedet.

Skusal som ifcico, ale bolo to velmi nepohodlne.

Momentalne pouzivam nasledovne:

- dosemu
- ADF fossil
- t-mail
- squish
- GoldEd

a chodi to bez najmensich problemov (je fakt, ze moje naroky
ako pointa su viac-menej minimalne).

Dolezity je ten fossil - vyskusal som vsetko mozne (X00, BNU,
vstavany dosemu), ale s nicim to nechodilo. ADF bez problemov.
URL je http://www.digsys.se/adf.html

S tymto skusenosti nemam. Myslim, ze ifcico by to mohlo zvladat
a stacilo by vyriesit "kradnutie" prislusnych paketov
t-mailu a podstrkavanie prijatych paketov. Mohlo by to byt
ale jednoduchsie ako ist na to z opacnej strany.

Zdravi
--
					Stano