Hledam informace o MIDI v Linuxu

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Duben 2 11:20:14 CEST 1998

On Wed, 1 Apr 1998, Tomas Valusek wrote:

> Dobry den,
>
> konecne se mi podarilo zprovoznit zakladni podporu zvuku a MIDI pod Linuxem
> a ted shanim informace o tom, jak s MIDI efektivne pod Linuxem pracovat.
> Prosel jsem Sound HOWTO, ale ten je o MIDI jen okrajove.
>
> Nevite nekdo o resorcich zabyvajicich se vyhradne problematikou MIDI pod
> Linuxem? Treba bych chtel vedet, jaky je rozdil mezi /dev/sequencer a
> /dev/music, jak prepinat mezi vystupem na FM syntezator a vnejsi MIDI port
> apod.

 Popis se da najit na http://www.4front-tech.com/

						Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *