Linux Trouble ended

Dusan Bolek bolekd na users.vscht.cz
Čtvrtek Duben 2 11:22:08 CEST 1998

Tak jsem se do toho vcera pustil, lilo-u nejak moc nepomohlo, tak jsem
dal fdisk/mbr a bylo to. Tedy nejdriv nebylo, protoze jsem zapomel, ze uz
nevim proc jsem nastavil partici s Linuxem jako aktivni :-).
Kdyz jsem na to prisel tak uz to slo. Pak jsem Partition Magicem zrusil
ext2fs partici a je po Linuxu, takze uz delam zas jenom na tomhle BSDcku,
kde ted pisu tenhle mail.

Diky vsem.

*     Bolek Dusan, Czech Republic                                       *
*     e-mail adress: bolekd na vscht.cz                                    *
*     www adress: http://users.vscht.cz/~bolekd                         *
*        The providence is always on the side of the big batalions      *