3c59x

Čtvrtek Duben 2 20:42:04 CEST 1998

> Mno nevim, nic takoveho se mi nestalo a to jsem je pouzil i na bridge (
> 3c509, 3c509 Paralel Tasking a 3c9xx) na domluvu mezi Coaxem,TP 10Mbit a
> TP 100Mbit

Jeste jednou: uz rok nemam problemy s 3c900, ale pokud tuto kartu pouziju
v pocitaci, kde je intenzivni IPX provoz (MARS pro 11 disklessu), tak to
do 20 minut spadne (vetsinou natvrdo). Padala mi i karta 3c509 s novym
chipem, teprve stara 3c509 jede OK. Pro TCP/IP je to _bez_ problemu (dela
mi to router pro celou skolu).

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution