IPX socket is bound

Čtvrtek Duben 2 21:05:25 CEST 1998

Tohle je neskodna hlaska, aspon ja ji uspesne uz hooodne dlouho ignoruju,
obcas ji pro jistotu vykopnul ze zdrojaku :-). Ramec na to nema vliv.

> Puvodne jsem pouzival pomerne moderni frame Ethernet_802.3

hahaha :-) pokud chcete provozovat TCP/IP, _musite_ pouzit Ethernet_II nebo
SNAP. Proto neexistuje duvod pro pouzivani 802.2 nebo 802.3 (krome starych
BootROM). Nikdy neverte komercnim firmam :-) a pouzivejte pokud mozno
vyhradne Ethernet_II uz ted, budete mit v budoucnosti min problemu.

> zpusobuje i to, ze mi pak Mars odmita pri odhlaseni uvolnit connection.

Pouzijte nejnovejsi MARS (pl8 - oni ted davaji nove verze jen na WWW)
ftp://ftp.spssselib.hiedu.cz/pub/mirrors/mars.www

> Osobne se domnivam, ze IPX-ove jadro v 2.0.30 (tu mam) je vadne. Protoze pod

Jo, je vadne. Chybi tam inicializace nejake promenne. V 2.0.33 je to
urcite opravene. Do te doby zamrzaly mounty na NW servery.

> 2.0.0 to bylo bez problemu. Ale na druhou stranu mam radu pocitacu s 2.0.30,
> avsak verzi Marsu 0.96 (dnes je 0.99pl2), ktere to take nedelaji.

pl8 - umi i kompresi bindery a jsou opraveny nektere zavazne chyby.
Stahnete si take nove ncpfs (2.0.12.6 je posledni).
ftp://ftp.spssselib.hiedu.cz/pub/mirrors/ncpfs

> Zkusil jsem take ipx_interface a ipx_configuration zrusit vsechna rozhrani a

me driv vzdycky stacilo ipx_interface delall, pak pockat tak 30 sec a pak
IPX znovu nahodit, namountovat... ale ted uz to neni potreba.

> problem v IPX podpore RedHatu, ale zase na druhou stranu soudim, ze se timto
> snad nekdo nekde zabyva.

Ales Dryak v Praze :-) a myslim ze s nejakym nemcem (?) k tomu dodelava
login a mount k NDS (aby se nemusela zapinat bindery emulace). Ale je to v
pocatcich. Nicmene utility pro NDS si muzete koupit od Caldery.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution