Jak nainstalovat SO 4.0 na RH 5.0

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Duben 3 08:29:33 CEST 1998

Asi jsem dost nechapavy,

stale se mi to nedari. Zkusil jsem to na cisty RH, ale hlasi to chybu
ve scriptu. Podle readme jsem nainstaloval knihovnu libc-5.4.44 v rpm
forme, ale chyba je stale stejna. Mohl by mi nekdo popsat, co vsechno
udelal nez mu instalace na RH 5.0 prosla? Pripadne odkud stahnout
pozadovane doplnkove baliky?

Potreboval bych to zitra (v sobotu) instalovat _novemu_ uzivateli
linuxu, tak prosim o co nejrychlejsi pomoc.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe