Jak nainstalovat SO 4.0 na RH 5.0

Jan Povolny inpov na fce.vutbr.cz
Pátek Duben 3 09:40:04 CEST 1998

Dobry den,

me to take zahlasilo chybu ve skriptu, nacez jsem si stahl knihovnu libc
ve verzi 5.4.x, ktera se normalne vali v contribu Redhatu.
Tu jsem potom rucne prekopiroval do adresare s libc (/usr/libc-aout, nebo
tak nejak) a dal ldconfig (-v). On ji sam prelinkoval, jako novejsi a pak
to slo. Tot vse, co jsem udelal.

__
Jan Povolny

E-mail: povolny na iname.com